A A A

„Dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki”

warsztaty dla nauczycieli (3 godz.)

  1. Przyczyny trudności: 
    •  intelektualne 
    •  psychologiczne ( funkcje poznawcze, wykonawcze, aspekt emocjonalno – motywacyjny, style poznawcze itp.) 
    •  somatyczno – zdrowotne 
    •  pedagogiczne 
    •  społeczno – ekonomiczne
  2.  Charakterystyka typowych symptomów specyficznych trudności w uczeniu się matematyki – ćwiczenia praktyczne.
  3.  Konsekwencje dyskalkulii w funkcjonowaniu szkolnym i życiu codziennym
  4.  Diagnoza na różnych etapach edukacyjnych.
  5.  Możliwe dostosowania do dysfunkcji ucznia.

Termin: 23 marca 2024 r. w godzinach 10-13

Zgłoszenia do 15 marca u prowadzących:

amazurek@eduwarszawa.pl;

jtokarska@eduwarszawa.pl

Prowadzące: Agnieszka Mazurek–Krencik – psycholog; Joanna Tokarska - psycholog