Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityka Plików Cookies. Cookies. Możesz okreslić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce [X]


SZUKAJ:


Terapia

Orzecznictwo

Profilaktyka


Aktualizacja danych merytorycznych
9.2016

Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna TOP
wszelkie prawa zastrzeżone.
©2006-2017

Wykonanie

Wojciech Tyrkiel

 
A A A

Zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów szkoły podstawowej ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się „Doskonalenie umiejętności czytania i pisania”

Cel warsztatów: poprawa czytania w zakresie techniki, tempa i rozumienia oraz usprawnianie pisania pod względem ortograficznym i graficznym

Program warsztatów:

  • ćwiczenia integracji międzypółkulowej
  • rozwijanie koncentracji uwagi 
  • usprawnianie funkcji psychomotorycznych, leżących u podstaw czytania i pisania:
    • słuchowo – językowych 
    • wzrokowo –przestrzennych  motorycznych 
    • integracja tych funkcji 
  • doskonalenie umiejętności czytania (technika, tempo i rozumienie) – czytanie z przeciąganiem sylab, z użyciem wskaźnika 
  • trening ortograficzny (utrwalanie zasad pisowni, pisanie zdań z pamięci, odpowiednia korekta błędów) 
  • poprawa poziomu graficznego pisma (terapia ręki)

Czas trwania: od października 2016 r. do maja 2017 r. – wtorki godz. 13.00 – 17.00

Prowadząca:  mgr Grażyna Cerańska terapeuta pedagogiczny

Zgłoszenia na warsztaty: telefonicznie u prowadzącej- tel. 822-36-01 i 822-06-11; wew. 106.

 

Rok szkolny 2016/2017


Specjalistyczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna TOP